Το επάγγελμα του χειριστή μηχανημάτων έργου και συγκεκριμένα του χειριστή περονοφόρου (τύπου Κλαρκ), είναι ένα από τα πιο επικίνδυνα επαγγέλματα του κλάδου. Πρόσφατα μάλιστα
- την Τρίτη 29 Μαρτίου 2022, δε θα έπρεπε να ξεχνάμε το ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟ ατύχημα που διαδραματίστηκε στο δήμο Ελληνικού -Αργυρούπολης, (https://www.notia.gr/2022/04/%CE%B4%CE%AE%CE%BC%CE%BF%CF%82-%CE%B5%CE%BB...)
- στη Θεσσαλονίκη την Τετάρτη 27 Ιουλίου 2022 με εργαζόμενο χειριστή κλαρκ στον ΟΛΘ, (https://laiki-enotita.gr/2022/08/03/kai-neo-ergatiko-atychima-ston-o-l-t...)
αλλά και μια σειρά άλλων όπως:
- το ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟ το 2016 στο ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΠΑΡΚΟ Χανίων με εργαζόμενο χωρίς άδεια χειριστή, (https://www.efsyn.gr/efkriti/koinonia/75990_ton-skotose-klark-poy-odigoy...)
- το ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟ στη ρόδο με εργάτη χωρίς άδεια χειρισμού που μετέφερε προϊόντα και ανετράπη το μηχάνημα που χειριζόταν (https://www.dimokratiki.gr/arxeio/neo-thanatiforo-ergatiko-atichima/) και μια σειρά άλλων.
Αντί λοιπόν η κυβέρνηση να θωρακίσει περισσότερο αυστηρά το νομικό πλαίσιο, υποτάσσεται στις πιέσεις ημετέρων χωρίς να λογαριάζει την ανθρώπινη υπόσταση, στη λογική φθηνό εργατικό δυναμικό με όποιο κόστος, υιοθετώντας με τις προθέσεις της τη θέση εργοδοτών, ώστε να νομοθετήσει για τα μηχανήματα έργου κλαρκ με ανυψωτική δύναμη μέχρι 2.500 kg να μην χρειάζεται χειριστής αδειούχος!
Πόση αξία έχει για σας η ανθρώπινη ζωή κύριοι?
Είμαστε κάθετα αντίθετοι με την εισαγωγή του άρθρου 75 στο σχέδιο νόμου, "Ίδρυση, ανάπτυξη, διαχείριση και λειτουργία των Επιχειρηματικών Πάρκων-Ενιαίο πλαίσιο ρύθμισης για τους φορείς Οργανωμένων Υποδοχέων Μεταποιητικών και Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων και άλλες διατάξεις για την ενίσχυση της ανάπτυξης", και καλούμε την κυβέρνηση και τον ίδιο τον υπουργό να αποσύρει τάχιστα το κατάπτυστο άρθρο από το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Ανάπτυξης.